Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Aankomst en vertrek

Algemeen

Wifi

Je kan de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Toegang met de auto en parkeren

Een groot deel van het vakantiepark is autovrij. Verblijf je in dit gedeelte van het park, dan kan je alleen op vaste aankomst- en vertrekdagen je vakantieverblijf met de auto bereiken. De auto parkeer je na het uitladen op de centrale parkeerplaats.

Bij de bungalows nummer 3 t/m 83 is het toegestaan om maximaal 1 auto bij de bungalow te parkeren. Bij de bungalows voor 10 personen en groter is ruimte om maximaal 2 auto's te parkeren. Overige auto's kunnen op de centrale parkeerplaats geparkeerd worden. De slagboom bij de ingang van het park kan tussen 7.00 uur en 23.00 gebruikt worden.

Oplaadpunt elektrische auto's

Oplaadpunten voor elektrische auto's vind je op de parkeerplaats bij de villa's. De laadpalen zijn van Aers Energy en Ecotap. Om gebruik te maken van de oplaadpunten heb je een laadpas nodig. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs te kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs moet je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak is er in je vakantieverblijf een serviceset gelegd. Hierin vind je praktische (schoonmaak)artikelen.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service Point te melden. Zij kunnen de auto parkeren op het parkeerterrein voor de slagboom bij het Service Point. Let op: het aantal overnachtende personen mag nooit meer zijn dat het aantal bedden in de accommodatie. Houd ook rekening met de buren. 

Aankomen, toegang & inchecken

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Rijd naar de parkeerplaats en ga door de slagboom tegenover het Service point. Vanaf hier kun je direct naar je vakantieverblijf rijden. Aanreizen kan op maandag tot 18.00 uur en vrijdag tot uiterlijk 20.00 uur. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf aan het Servicepoint via telefoonnummer 0031 (0)495 584 777.

Arriveer je voor 16.00 uur? Sla bij aankomst op het park direct linksaf en parkeer de auto.

Om de drukte bij aankomst te spreiden, zijn er ook enkele types waar je al kunt inchecken vanaf 14.00 uur. Dit zijn alleen de types Comfort Wellness, Koos 5, Waterbungalow 4, Waterbungalow 6, WFK Comfort en WVK Comfort.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Servicepoint alle informatie over de inhoud van het arrangement. Je krijgt een guestcard, deze overhandig je in de horeca bij het afrekenen van je rekening. Als je arrangement al op vrijdag of maandag begint, denk er dan aan om vóór 18.00 uur aan te reizen i.v.m. openingstijden van de horecagelegenheden.

Toegang tot het vakantieverblijf

Je kan automatisch inchecken met de thuisgestuurde Keycard. Gebruik de Keycard om de slagboom te openen. Als de slagboom opent, ben je automatisch ingecheckt en kan je direct doorrijden naar je vakantieverblijf. Hier gebruik je de Keycard als sleutel. Het grootste deel van het vakantiepark is autovrij. Verblijf je in dit gedeelte van het park, dan kun je alleen op vaste aankomst- en vertrekdagen de slagboom openen.

Keycard

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot het vakantieverblijf
  • toegang tot het park
  • legitimatie op het park

De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij je onmiddellijk het Servicepoint op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto of in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoons.

Vertrek & administratieve afhandeling

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Vertrek je eerder dan de geplande vertrekdag? Geef dit dan door aan het Service point. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Vakantieverblijf netjes achterlaten

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65 /€ 115 / €170 per vakantieverblijf per periode. Wij storten de borg binnen 7 dagen terug op je rekening als het verblijf netjes en schadevrij is achtergelaten en de inventaris compleet is. Is dat niet het geval, dan betalen we de reparaties of schoonmaakwerkzaamheden van de borg. Dit laten we altijd aan je weten.

Per vakantieverblijf gelden verplicht bijkomende kosten. Deze kosten verschillen per vakantieverblijf en zijn terug te vinden in de pop-up die bij elke prijs getoond wordt. Aan de vermelde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.

Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.