Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.

  • Omboekgarantie tot 28 dagen
  • Flexibel betalen
  • Gratis annuleren binnen 24 uur

Veelgestelde vragen

Algemeen

Zijn huisdieren toegestaan op het park?

Ja, huisdieren zijn toegestaan op het park, maar niet in alle accommodaties. Wil je je huisdier meenemen op vakantie, boek dan een huisdiervriendelijke accommodatie en geef je huisdier op als onderdeel van je reisgezelschap. Bij het meenemen van je huisdier moet je een huisdierentoeslag per nacht betalen. Ook word er verplicht een eindschoonmaak in rekening gebracht. Huisdieren dienen aangelijnd te zijn en buiten het park te worden uitgelaten.

Neem je een hulphond mee? Neem dan even contact op met onze gastenservice.

Kunnen kinderartikelen bijgeboekt worden?

Het is mogelijk kinderartikelen bij te boeken. Deze kan je tijdens het boeken bijboeken of later aan je boeking toevoegen via Mijn Roompot.

Boeking

Ik heb nog geen bevestiging van mijn boekingen ontvangen, wat nu?

De bevestiging van je boeking wordt per e-mail aan je toegezonden op het door jouw opgegeven e-mailadres. In sommige gevallen komt deze e-mail in de map met ongewenst e-mail (spam) terecht. Vergeet deze dus niet te controleren! De bevestiging wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen aan je toegestuurd. Heb je niets ontvangen? Neem dan even contact op met onze receptie via telefoonnummer 0495 584 777.

Is het mogelijk mijn betaling bij aankomst te voldoen?

Je dient vooraf zorg te dragen voor betaling. De aanbetaling dient 15 dagen na reservering betaald te zijn. Het restbedrag dient je 8 weken voor aankomst te hebben voldaan. Indien je een reservering maakt binnen 8 weken voor aankomst, dan dient je per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen.

Reserveer je binnen 3 werkdagen voor aankomst, dan dient je het gehele factuurbedrag direct middels creditcard, via Mijn Roompot of bij aankomst op het park te voldoen.

Accommodatie

Hoe laat mag ik mijn accommodatie in?

Alle accommodaties zijn op de dag van aankomst vanaf 16.00 uur beschikbaar. Aanreizen kan op maandag tot 18.00 uur en vrijdag tot uiterlijk 20.00 uur. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf aan het Servicepoint via telefoonnummer 0495 584 777.

Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?

Voor alle accommodaties geldt dat je deze om 10.00 uur dient te verlaten.

Park

Is er een plattegrond van het park beschikbaar?

De parkplattegrond vindt je onder het kopje Plattegrond in het menu onder Park, of door hier te klikken.

Omboekgarantie tot 28 dagen

Gewijzigde plannen? Geen probleem, tot 28 dagen voor aankomst wijzig je gratis je boeking. 

Flexibel betalen

Kosteloos in termijnen betalen? Doen we niet moeilijk over! De eerste termijn betaal je binnen 15 dagen na boeken en het totaalbedrag uiterlijk 8 weken voor aankomst.

Gratis annuleren binnen 24 uur

We begrijpen het als je nog even wil nadenken, je kunt je boeking kosteloos annuleren binnen 24 uur na boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot.