Veelgestelde vragen

Algemeen

Zijn huisdieren toegestaan op het park?

Ja, huisdieren zijn toegestaan op het park, maar niet in alle accommodaties. Wilt u uw huisdier meenemen op vakantie, boek dan een huisdiervriendelijke accommodatie en geef uw huisdier op als onderdeel van uw reisgezelschap. Huisdieren dienen aangelijnd te zijn en buiten het park te worden uitgelaten.

Kunnen kinderartikelen bijgeboekt worden?

Het is mogelijk kinderartikelen bij te boeken. Deze kunt u tijdens het boeken bijboeken of later aan uw boeking toevoegen via Mijn Roompot.

Boeking

Ik heb nog geen bevestiging van mijn boekingen ontvangen, wat nu?

De bevestiging van uw boeking wordt per e-mail aan u toegezonden op het door u opgegeven e-mailadres. In sommige gevallen komt deze e-mail in de map met ongewenst e-mail (spam) terecht. Vergeet deze dus niet te controleren! De bevestiging wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen aan u toegestuurd. Heeft u niets ontvangen? Neem dan even contact op met onze receptie via telefoonnummer 0495 584 777.

Is het mogelijk mijn betaling bij aankomst te voldoen?

U dient vooraf zorg te dragen voor betaling.De aanbetaling dient 15 dagen na reservering betaald te zijn. Het restbedrag dient u 8 weken voor aankomst te hebben voldaan. Indien u een reservering maakt binnen 8 weken voor aankomst, dan dient u per omgaande het gehele factuurbedrag te voldoen.

Reserveert u binnen 3 werkdagen voor aankomst, dan dient u het gehele factuurbedrag direct middels creditcard, via Mijn Roompot of bij aankomst op het park te voldoen.

Accommodatie

Hoe laat mag ik mijn accommodatie in?

Alle accommodaties zijn op de dag van aankomst vanaf 16.00 uur beschikbaar. 

Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?

Voor alle accommodaties geldt dat u deze om 10.00 uur dient te verlaten.

Park

Is er een plattegrond van het park beschikbaar?

De parkplattegrond vindt u onder het kopje Plattegrond in het menu onder Park, of door hier te klikken.